Gjort Hörby!

Så så har man gjort lite ärenden i Hörby =)

Öppnat sparkonto till Melvin!!=)
och ett sparkonto till mig och Macke=)

Kollat på ny mobil



Handlat det som inte fanns på Citygross igår då vi va och storhandlade!!

Igår drog jag med min kära sambo till City gross i Höör för att stor handla frysvaror för en hel månad=)
Tycker gott han kan följa med ibland=)

Annars har natten och dagen varit lugn!!
Melvin vaknar bara 1 gång på nätterna, om han inte sover en hel natt!! =)
tacka gud för de! haha!!

Jag har fortfarande inte kommit på vad vi ska köpa till Macke!!
Skit svårt att komma på!! =(

Nej nu ska jag välja ut bilder som jag vill ha på min header!!=)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Du behöver inte köpa en ny mobil, jag har en du kan få. Köpte den juli 2003 och den fungerar fortfarande. "fniss, fniss, fniss"

2009-11-04 @ 14:37:40
Postat av: Lina

Jag har den samsung mobilen som ligger som störst bild och den tycker jag är jättebra och enkel att lära sig =)

Postat av: Lis

dax för ny mobil?? ska själv ha en ny så fort mitt abonnemang går ut. längtar. =) ska ha 3 istället. men vet ingen mobil jag vill ha. kommer väl. det där med farsdagpressent i ett hitte på. vet inte va jag ska köpa till min far ens. Whisky till macke kanske?? kram

2009-11-04 @ 17:25:04
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva♥

Sån babysitter ni har till er son har vi till vår lilla tjej =) Ullared är bra =)

Fin blogg =)//Malin o tuva

2009-11-05 @ 07:58:51
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback