HJÄLP!!

Hej alla=)

Jag behöver hjälp,
Vill klippa mitt hår, i kortare frisyr, inte kort (pojk-kort) men kortare än de jag har!!
Någon som har tips på frisyr som ni tror jag hade passat i??
behöver verkligen hjälp=)
Hade varit kul att göra något annorlunda, har ju haft mitt långa hår läänge nu!!

så kanske??



Eller kanske så?? haha

jahapp!!

Helgen!!
Jag har fortfarande inte fått min kamera att fungera=(
I Fredags hade vi familjemys=)
Gjorde god mat o kolla på idol o hade mysigt!
Lördag va vi hos Andreas o louise i Skeglinge o åt gott o snacka en massa!!
Melvin va som en duracekllkanin som va vaken jätte länge=)
Söndag va jag i Svedala hos Anna o hennes mamma o pyssla ihop alla dopkorten!!
Så nu ska jag skriva alla adresser sen ska dom skickas ut i december!!
När jag kom hem körde vi till Lyby o åt pizza med Mackes familj!!

Idag börjar allvaret=)
Ska till barnmorskan vid 13.30 på återbesök o kolla så allt ser bra ut=)
o gör de de så ska jag börja träna så smått o tänka på vad jag stoppar i mig!!
Inget mer gottis o sånt =)
Vill verkligen gå ner!!
Nån mer som vill vara med o kämpa?? =)
Välkomna!!



Om två veckor är det dax att julpynta!!
Eller i alla fall ta fram adventsljusstakarna o julestjärnor!!
Hmm känns inte som de e dax ännu!!
Väntar kanske lite!!
men den helgen ska de i alla fall storstädas och putsas fönster o sånt kul=)
Macke o melvin får köra iväg o hitta på något så går de mycke snabbare=) hehe!!

Snart så e de dax för idol oxå!!
Ska bli kuul=)

Nej nu ska jag gå o slänga i lite tvätt i maskinen...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den första frisyren va skit snygg!!!!! Den hade jg kunnat tänka mej!

Jag ska klippa mej på torsdag, får se om jag vågar men på nått nytt :)

Postat av: Diana- mamma till två hjärtan!

Den första bilden har jag själv kollat på ;) ska bara invänta lönning och barnfritt :)

2009-11-16 @ 21:08:55
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Lis

E det inte en lite kort frisyr?? Du har ju så långt o fint hår nu ju... =) kram

2009-11-16 @ 21:36:10
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback