idol och skrik!!

Igår va vå på Idol, vilket tryck alltså!!
Snacka om vilken känsla att stå framför 12000 människor och få ett sådant gensvar när man sjunger!! helt sjukt=)
Tänk hade man haft sångröst så man kunde få uppleva en sån sak!! haha!
nej jag sjunger bäst i bilen och duschen=)
Varkligen roligt att vara där, ser fram emot att gå dit nästa år oxå!!

Melvin va hos gammlamormor Anita och mina föräldrar va oxå där!!
Dom har nog sår i öronen idag!! hihi!!
melvin skulle absolut inte ha flaska, de va en sak som va säker!! hehe!!
Så han blev glad o grabba tag i tutten dirket när jag kom=)
så söt han e=) hehe!!
De får nog dröja några månader tills jag lämnar honom så länge igen!!
Jag tyckte dock inte de va jobbigt att lämna bort honom, jo visst tänkte man på honom men inte hela tiden=) vet ju att han hade de bra där han va=)

Ikväll blir det fest=)
Ska bli grymt kul!!=)
Melvin har köpt kläder kvällen till ära!!=)
fin byxor med hängslen, vit skjorta och svart slips=) sött va=) hihi!!
Ska sy en grön slips åt honom till nyår=)

O jag har hittat klänning... ska klicka hem den nu tänkte jag=)
billigt e bra!!=)

Redan fått hem fotona o så ju!!
Så nu har jag suttit o skrivit på alla julkorten!
Melvin
Marcus
Ida
Melvin
Marcus
Ida
melvin
Marcus
Ida
osv....

Lite skriv kramp nu!!
Så adresserna får jag skriva en annan dag!!
Ingen stress ju, ska ju inte skicka dom än!

Imorgon är Macke ledig =)
Då blir det storstädning och upp med ljusstakarna
Tänkte även gå en runga på julskyltningen i Hörby!!
Ska rösta på Mackes kusin, till att bli lucia!!

Nej nu ska jag se om vi kan ta för oss något att göra=)
Macke slutar snart... o Melvin sover middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback