Ny telefon o ingen kamera=(

Igår fick jag ny telefon när jag bytade abonemang=)
Det blev en Samsung s5600



Är änsålänge jäkligt nöjd!!
Så jag kommer att ha ett annat nummer i 10 dagar!
För er som vill ha de så maila eller skriv en kommentar!!
Efter tio dagar får jag dock tillbaka mitt gamla nummer igen=)

Vår kamera gick sönder igår=(
Såå trist... o när man går mammaledig har man de ju inte såå jätte fett stält =(
Så tråkigt att inte kunna fota Melvin nu =(
Får hoppas att jag får den att fungera, men tror det inte=(

Igår va jag och tog vaccinet...
har inte kunnat sova vänd till vänster på hela natten=(
ont i armen idag!!
men frisk i övrigt=)
Macke ska ta den idag!! får hoppas att han oxå håller sig frisk=)

har precis varit ute o gått rundan här i Västerstad!
Skönt att komma ut men så grymt tråkig runda=(
Melvin ligger fortfarande o sover i sin vagn, jag är nyduschad o käkar lunch=)

Ikväll ska jag på inredningsparty hos Mackes ingifte faster!!
Ska bli väldigt trevligt! Där kommer nog vara mycke fint=)

Igår va jag på Pema o handlade en massa scrapbooking grejor, ska nämligen pyssla ihop fina dopkort=)

Köpte ny brevlåda, vår e sprucken o posten blir helt blöt, tråkigt nu när man får en massa papper om Melvin!!

Nej nu ska jag snart väcka melvin o ha soffmyys=)


Kommentarer
Postat av: Lis

Tråkigt med kameran, när man behöver den som mest!! =( E det den mobilen med pek-skärm?

Postat av: Lina

Riktigt bra telefon må jag säga (har en likadan själv) =)

2009-11-13 @ 16:47:47
URL: http://linasliviord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback