Nya tag=)

Så, då va de någon dag sen jag uppdatera!!

Lite bilder på Melvin såklart=)
Söt?! =)


Ser ni tummen??
jag fällde ut den=) haha!!
Men han fattar inte att han ska hålla den utfälld själv... de kommer nog=) för han gillar att suga på hela handen!!


Och här e han i en utav sina nya pyamaser=)
Ser ni vad det står på den?? =)


Just nu ligger Melvin i sin pyamas o snackar en massa framför kaminen,
helt otroligt så mycket det hänt på den lilla tid han varit utenför min mage=)

och med tanke på magen så går det hyffsat bra att träna=)
Förre veckan tränade jag 5 dagar!!
Denna veckan tränade jag måndag!
Tisdag blev de inget o inte igår heller, så nu blir det träning resten av veckan=)
Här ska de kämpas tills man får blodsmak i munnen ;O)

Va ju på föräldrarträff igår i Hörby!!
Jätte kul att se vad för små filurer dom andra mammorna fått !!
det blev 4 pojkar och 3 flickor=)

Alla dopkorten är klara, så dom ska skickas ut inom kort=) Nöjd som attan=)

Igår framkallade jag alla foto på datan o en massa annat kul=)
Längtar tills dom kommer så jag kan sätta in dom i albumen och skriva!! Alltid lika kul tycker jag!!

Idag ska jag ta en svöng till Eslöv och kanske Hörby, ska kolla om jag hittar nått snyggt att ha på mig imorgon, då vi ska tilll Idol=)
Melvin tar flaska nu!!=) yeeeaaahhh!

Nej nu vill han ha lite uppmärksamhet=)

Hej hopP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback