Sång o pyssel=)

Idag har jag o melvin varit på sången i Västerstad!!
Alltid lika kul att träffa dom andra mammorna o snacka=)

Sen körde vi till Löberöd o laga vårt säte i bilen som spruckit lite i sömmen, o tygaffären där va snälla o hjälpte till=)

Sen hem i pyssla!!
Här e en liten del=)
Resten får ni se sen!!


har även skickat in lite papper till försäkriungskassa o banken!!
Så har sköntt mina "sysslor"=)

Tänkte jag skulle lägga upp min matsedel för denna veckan =)
Så kanske ni kan ta del av den o få lite mattips!!


Måndag:
Korvstroganoff med ris

Tisdag:
Panerad rödspätta kokt potatis och remuladesås

Onsdag:
Lasange med sallad

Torsdag:
Kycklingfile med ris o beasås

Fredag:
Hemmagjorda biffar med stekt potatis och sås

Lördag:
Tacos va de tänkt men vi blev bortbjudna istället=)

Söndag:
Soppa. Hemmagjord med färs potatis morötter o en massa annat=)

Hoppas ni får ideér och tips=)
Om ni vill kan jag lägga upp varje vecka (då jag skriver nån)??!!


Ikväll kommer Anders o julia upp o äter kvällsmat!!
Johanna e iväg o pluggar ju!!
Tycker hon e grymt strong som e ivög från familjen så mycke nu=(
men tiden går snabbt=)

Har idag även planerat in ett party!!
Ni som är berörda kommer få inbjudningar i januari=)!!

O jag har även sökt jobb!!
Fast de får vi oxå se i januari februari om jag börjar med!!
Mycket som händer nu!! =)

Imorgon ska jag ta vaccinet!!
Hoppas bara jag inte blir dålig av de!! Vill ju kunna mysa med min son=)
Macke ska ta den på torsdag!!
Allt för vår lille gosses skull=)

Nej nu ska jag plocka undan o damsuga lite=)
Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Lis

Ska oxå vaccinera mig på torsdag, hade hoppats på me gubben, men han har nog fått riktig skräck för sprutor sedan vi tog de 3 till tvinerix. suck, dessa killar som ska va så stora o starka, men en liten nål så tvär-vägrar de!! några knep??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback