Datum bestämt o bokat!

Då var dopdatum bestämt=)

Prästen ringde idag o sa att vi kunde ha dopet den datum vi ville ha de=)
Så nu har jag bokat kyrkan och församlingsgården så vi har någonstans att vara efteråt oxå=)

Här kommer dopet att hållas=) Västerstad kyrka!


Jag har även anmält mig till Babyrytmik!
Så från o med tisdag nästa vecka så ska jag o Melvin gå o sjunga=) haha!
Alltid roligt o ha något spec att göra och att träffa andra mammor o barn!!
Melvin kommer väl få sår i öronen o mamma ska ta ton=) haha!!

Nu har vi precis varit ute o gått en runda=)
Melvin ligger fortfarande ner bäddad i vagnen!!
Dock har jag nu öppnat upp både åkpåsen och tagit bort värmeöverdraget!!


Mysgossen i mysdressen från gammelmormor=)

Annars har vi inte gjort så jättemycket i veckan!!
Va ute o gick i onsdags oxå =)
Ska försöka ut o gå varannan dag! En runda i rask takt!!
Sen när kroppen vant sig vid det lite så kan man väl börja köra lite lätt på crosstrainern=)
va en runda på jobb o hälsa på brukaren o en personal!!
Trevligt=)
tänkte egentligen sticka till ikea invigningen i onsdags med tänkte om rätt snabbt, vill inte utsätta Melvin för alll bakterier när där e så mycket folk...
Får se om vi sticker in en runda nästa vecka istället!!
Mor har ledigt nästa vecka så vi ska hitta på lite grejor då!!

Åhh jag har ju glömt att visa Melvins första skor=)
haha han fick dom av Bamse för ett tag sen =)


Puma (dom senaste...haha)


helgen ser lugn ut för tillfället!!
Ikväll ska vi ner till Anders o Johanna som bjuder på mat!!
O så ska jag baka en äppelkaka som vi ska ha till idol=)

Lördag så funderar vi på att sticka till Skånes Djurpark på dagen, mest för att ha något att göra.. o så blir det ju motion samtidigt=)
Någon som vill med??
Bara hör av er =)
Sen på kvällen så får vi väl se vad vi hittar på=) har som sagt inget planerat!!

Söndag så ska Macke köra lite betor =)
Skönt att det kommit igång, för det betyder att det snabbare är över=)
haha fast när dom kör betor så kör dom bara 6 lass så han e inte hemma alls sen=)
igår va han hemma halv sex, de gillar vi =)

Nej nu ska jag gå o baka äppelkakan medans Melvin sussar sött=)


_________________________________________________

Blev inget hos Anders o Johanna, Anders hade maginfluensa..
Ska nu till Mackes bror istället o bjuda bort äppelkakan jag bakat =)
o så blir det idoltittande såklart!!

Kommentarer
Postat av: emma

Himla söt son du fått Ida!

Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

Hade jag inte jobbat hade vi kunnat följa med :) bor ju granne nästan med skånes djurpark :)

2009-10-23 @ 19:59:16
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback