Fika och myys!!

Helgen blev såhär istället=)

Fredag kväll stack vi till Melvins farbror o snacka skit o hade trevligt till Idol!!

Lördag på dagen blev de inte Skånes Djurpark, pisseväder!
Så vi körde in till min älskade Mormor o fika med henne tillsammans med Mor o Far och min moster o kusin kom in en sväng oxå=)
Sen på kvällen åt vi gott o hade lördagsmyys=)

Söndag så körde macke betor!
Jag körde till Svedala o träffa först familjen sen träffa jag Alex, Bamse o Ewelina!!=)

Inatt så sov min lilla ängel 8 timmar i streck o i fredags sov han 7 timmar!!
Heelt underbart=)
Sovande barn = glad mamma! haha=)
Sen ner till Bcv o mät o väga!!
Gått upp bra!! så jag behöver absolut inte väcka honom när han sover så mycke=)
4680 g
57 cm

Växer så de knakar=)
Imorgon blir Melvin en månad!! ♥

Imorgon ska Vi gå o sjunga i Västerstad!!=)
Ska bli kul o träffa andra mammor o bebisar=)

Onsdag ska vi träffa mormor Cattis.. vi ska till Ikea!
hon ringde föresten idag o hade köpt nya outfitar till Melvin=)

Torsdag Fredag har vi inget planerat så bara hör av er om ni vill träffas=)

Hej hopp!


Så trock man va för 1½ månad sen =).

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

ifall du vill, så på tors och fredag mellan 8,15- 11,15 så har jag bara natha hemma= lite lugnare i huset ifall ni vill komma på frulle en av dagarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback