Första skjortan=)

Min gosse e den sötaste=)



Idag har vi inget bestämt att göra förens i eftermiddag!!
Då ska vi till socialen o fixa så vi får delad vårdnanad o de ska skrivas på att macke är pappan till Melvin =)
Sen efter det ska jag skicka in papperna om vilka namn vår gosse ska ha =)

Melvin ligger fortfarande o sussar sött i vår stoora säng!, han ser så liten ut när han ligger där!!

Funderar sratkt på att ut o gå rundan idag!!
behöver lite motion o ut o gå de fick jag!! =) Synd att här e så grymt tråkigt att gå!!
Hade varit roligare med flera olika runder o lite skog o så!! Men här e bara grusväg, hus, fält, grusväg hus, fält....osv.

Nej nu ska jag surfa vidare en liten stund!
Sen ska jag väcka min son o myysa lite innan amning=)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback