Sötaste!!

Jag har världens sötaste son=)

Många frågar om det är jobbigt osv,
ett ord... NEJ =)

Jag har fått en snäll bebis!!
Sover 6 timmar i sträck på natten!!
Oftast behöver jag bara amma honom en gång=) eller två!!
o då lägger jag honom till tutten o somnar själv =) hehe!!
o så vaknar man en liten stund senare med ena tutten utanför behån o så Melvin sött sovandes vid sidan om =)
kan man vakna till något underbarare än sitt barn vid ens sida?? O mannen på andra sidan för den delen=)
Jag kan inget annat säga än att JAG ÄR LYCKLIG =)


Melvin innan mamma åker o solar =)

Vad har vi då gjort idag?
Vi har varit på mamma-fika=)
Johanna o Julia
Sofie o Stina
Diana, Morgan o Manfred
Jag o Melvin =)

4 mammor med sina barn=)
Mysigt!!, fikan tillbringades hos Johanna med bullar o kaka =)

Nästa vecka får vi reda på vilket datum dopet kommer att hållas =)
Sen ska jag pyssla ihop fina dopkort tänkte jag =)

Vad som händer i helgen...
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Idol blir det iaf =)
o jag e inte alls sugen på att laga mat just nu... får väl våldgästa nån=) hehe!
Macke slutar i alla fall fyra=) Man känner sig inte riktigt hel när inte hela familjen är hemma=)

Imorgon på dagen har jag inget mer planerat än att sola en liten stund=)
(Gjorde det en kväll i veckan då Melvin o macke va hemma o mös i soffan)
så skönt att sola o drömma sig bort till ett varmare land =)

På kvällen blir det 25-års kalas för Andreas!!

Melvin o jag va på Nova med Ewelina igår, o då köpte Melvin en skjorta som han ska ha på sig på kalaset =)
Kommer bli såå sött=) hihi!!
O jag köpte 2 vanliga linnen ett svart o ett vitt o så en svart kofta!!
har ingen aning om vad man ska ha poå sig på kalaset imorgon... har ju inte så jätte många kläder som passar om man säger så...
-12 kilo nu!!
Bara 13 kvar att gå ner!! haha =)
Längtar tills allt är läkt invärtes så man kan börja träna så smått=)
Vill få min dröm kropp nuuu =) haha!!
*drömma måste man få*


Melvin låg o mös i soffan i förmiddags=)



Frågar varje dag var i helskotta han har fått dubbelhakorna ifrån =) hihi



hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback