9 dagar!

Då va det 9 dagar kvar tills beräknat förlossningsdatum!!
Shit vad tiden går fort, kan ni fatta ... 9 dagar ?!?! ojoj
hehe!! Sen blir man mamma... =) Detta kunde man verkligen inte tro för tex 5 år sedan =)
Har aldrig varit lyckligare=)

tycker verkligen bebis ska komma nu så jag slipper gå hemma själv o ha så gryyymt tråkigt...

Igår bjöd jag upp min bror o hans tjej på middag o film =)
Blev smördegsinbakad fläskfile med fetaost o stekt svamp!!
Med potatisgratäng 2 såser och sallad!!
Mycket uppskattat =)
Efterrätt blev hallonmousse med färska svenska jordgubbar o riven vit choklad
till filmen Män som hatar kvinnor!!
grymt bra!!
nu vill jag se dom andra filmerna o sen läsa böckerna =)

Kaminen är nu installerad o besiktigad o allt =)



Kolla bilder på min mage nu under grav!
haha kolla så liten man va i v 13 =)
ingen mage alls nästan=)






Kommentarer
Postat av: Sofie

Mmmm mumsigt me inbakad fläskfile!!! Det blev superfint me kaminen! O sen ser jag ju att du passar skit bra i mörkt hår!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback