Blev ingen bebis =(

det blev ingen bebis 090909 som jag hade hoppats på!! hehe!!
Men inget hände, bara dom gamla vanliga sammandragningarna!! =(

Nu vill jag faktiskt inte va gravid längre, hehe
har haft en helt underbar graviditet o har de inte så värst jobbigt nu heller mer än att de bärjar kännas i ryggen att man e lite framtung =) Så de e inte för att de e jobbigt jag vill ha ut bebis utan just för att få min bebis i min famn,
igår fastna jag framför tv:en då förlossningskliniken gick, ojojoj vad man e lätt till tårar när dom får upp sin bebis på bröstet!!
Måste bara vara den mest underbara känsla som finns!!

Annars går jag bara här hemma o mest förbannad hela dagarna, hehe förbannad på att jag inte kan hitta på nått att göra, så fort man ska göra nått så kostar de till 98 % av fallen något, o jag vill ju spara mina pengar tills bebben kommer=)
I förrigår hade jag en riktig höstdag=) hehe!!
Höststädade ute o tvättade o putsa alla fönster utvändigt o invändigt, klippte allt gräs, o gick o små plocka lite här o var =)
Igår va en pisse dag, gjorde inte ett skit på hela dagen =(
Bakade dock en morotskaka med god glasyr på kvällen=)
Så de kan man ju gå o smaska på idag!! Om jag inte kommer på något kul att göra...

Imorgon kommer sotaren och ska besiktiga installationen av vår nya kamin!!, HALV ÅTTA, på morgonen, så tidigt har jag inte gått upp på läääänge, hehe!!
men sen kan jag lägga ut nån mysig bras bild i helgen=)

Vet inte vad vi ska göra till helgen heller, de e ju Björka men vet inte om jag orkar en ute kväll med spill o dans!! =)
Ska i alla fall kolla på Filmen Män som Hatar Kvinnor!!
Någon som vill se den med oss kanske?!
Eller alla har fullt upp hela helgen?

Sen på Söndag blir det förhoppningsvis träff med töserna o kolla på Ensam Mamma Söker!!=)
Får hoppas att de blir lite tradition o kolla på de tillsammans hos varandra =)

Nej nu får jag väl försöka hitta på något vettigt att göra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback