dagens!

Jahapp, vad händer då idag?

Har hängt ut tvätt, slängt i en maskin till!!=)
skönt med bättre väder!!

Har planer på att putsa alla fönsterna utvändigt!! Dom e grymt skitiga!!

Har även planer på att förlossningen ska starta idag så jag förder imorgon!! 090909!! haha coolt födelsedatum, men så lär det inte blir så nog snackat om de=)

Igår va jag hos barnmorskan o allt såg bra ut igen!!
Sköönt!!
Träffade även Alexandra o Bamse igår=)
Alltid kul o träffa mina töser!!

Jag vet inte hur man lägger in youtubeklipp o sånt på bloggen, är inte så highteck!! haha!!
Så här kommer en länk till en video!, grymt kul=) haha

http://www.youtube.com/watch?v=AYWN8-RQR-E

I söndags va vi några här som kolla på ensam mamma säker o sen på halva filmen Män som hatar kvinnor!!
Till helgen tänkte jag oMacke ha mys o sen den då=)

Nej nu ska jag ut o putsa fönsterna!!=) hej hopp gummisnopp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback