Hm paket =)

Jag har fått mina jackor...
har dock väldigt svårt för att pröva dom!! haha!!
Magen är grymt mycke ivägen =)
Men får hoppas dom passar sen när magen e borta =)

Annars får någon vänlig själv ta över dom =) hihi!!
Orkar inre klydda o skicka tillbaka dom!! hehe!
men tror att dom kommer passa!!
Den ena helt säkert i alla fall!!
Den andra lite osäker!!

Idag har jag inte gjort många knop =)

Eller jo jag har hämtat skivan med foto från fotograferingen =)
114 bilder på Mackes kusiner, syskon foto , foto på mig o Macke o barnbarn o ja en massa =)

Så jag har skriver ut en massa o satt in i mina tomma ramar, nu börjar min tavel vägg ta form =)



=)

Håller på o planera en rolig sak=)
Får se hur måpnga som vill med=)

Kuuuul!!


hej hopp




Kommentarer
Postat av: Lis

Alltid kul med foton... Ska själv få tummen loss o sätta in fler i mina fotoalbum. Roligare att fota än sätta in... suck! Fotona blev ju bra. Kul att ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback