hmm konstigt! + uppdat.

har mellan 45-55 läsare om dagen men oftast inga kommentarer... konstigt!! hehe!!

Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda!!

ikväll ska vi nog köra ut i titta på Wega!!
ahh jag vill ha en valp!!

Ja just de,
igår va jag hos min arbetskamrat när hennes vovve valpade =)
Chiuaua!
Blev fyra stycken valpar efter en ganska svår förlossning men Nellie (mamman) va jätte duktig!!
dom va såå smååå!!
små råttor=) med päls!! hihi!!

de sötaste va när alla fyra låg o dia på rad o dom vifta på svansen, svansen som va 1.5 cm lång ca!!
haha!! såå sött!!

Skriver mer sen när jag har något vettigt att berätta =)

Bild lånad av google, Nellies valpar va bruna o svarta o lite mindre =) hihi



Bara ca 1½ år till sen ska Elli oxå ha valpisar =)

------------------------------------------------------------------------------------

Det blir inte att åka o hälsa på fam Dahlin/hartler ikväll..
Jag hade helt glömt att jag skulle på Babyboom party... leksaker o sånt tror jag iaf =)
Ska bli trevligt!!

Har varit nere i svedala nu o hämtat mammas cykel, som jag fått (lånat på obestämd tid) =)
Elli behöver bygga upp sin kondition så macke ska ut o cykla med henne=)
jag oxå!! men dock inte lika långa runder =) hehe!!

Nu ska jag lägga mig i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Naw valpar är det sötaste som finns

Postat av: Sofie

De va synd att du inte kunde komma o

kolla på Wega idag. Men de kommer fler

dagar :)

2009-09-17 @ 12:32:37
URL: http://www.nogg.se/SofieD
Postat av: Johanna

Känner mig skyldig som läsare. Väntar med spänning på bebis. jag är så avis, men nån gång är det vår tur. Kram

2009-09-18 @ 09:05:18
URL: http://johannahassgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback