Idol 2009

Tjooohooo =)

den 27 Nov är vi 11 st som ska gå på Idol fredagsfinal på Malmö Arena =)



Skulle du vilja följa med??
O kanske sitta nära oss andra, ring mig så får ni vårt bokningsnummer så kan ni sitta vid oss=)
Alla är välkomna!=) hihi!!

Imorse va jag hos barnmorskan, sista besöket innan beräknad förlossning =)
Allt såg bra ut, blodtrycket lite högt men ingen fara!!=)
o magen hade växt några cm till!! De kan jag ju säga att jag har märkt!!
Nu kan jag bara ha jeans när jag står upp, gör mest ont om jag har det när jag sitter, men ibland måste man ha jeans när de e lite för kallt med klänning eller leggings!!

Jag vill föda nu!!=)
Sen e de hårdträning!! hehe!!

Nej nu ska jag in till Eslöv o hämta ut Idolbiljetterna o sen ska jag på kalas hos min brukare som fyller år idag!! Ikväll tänkte jag göra äppelpaj=) med vaniljvisp!!
Någon som e sugen??
bara ring!! =)

hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Lis

Ja, idol hade varit jätte skoj. Men men... Finns annat med. :) o äpplekakan hade oxå suttit fint men de e ju ridning idag. Hmm...

Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

jag kommer!! HAHA :) nej men tänkte med göra äppelmaj idag! om inte hampus har ätit upp allt magarin!.

2009-09-16 @ 13:07:45
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback