Ikea tur =)

Va på Ikea idag igen=)
Nu tog presentkortet slut =) hehe!
Dock de jag egentligen skulle handla passade inte där jag ville ha de så den får jag hitta en annan plats till=)
Ett hyllplan i ekfaner 100cm.
funderar på o ha de i vardagsrummet någonstans... hmm får se vad jag hittar på =)



2 st nya vita krukor till mina blommor=)
o en pall till den ena=)




Har även installerat spjälsängen i vårt sovrum=) blev bra!!
förutom att hyllplanet blir ju helt mongo men ska jag ta ner det så blir det en massa fula hål så de får vara så några månader tills sängen flyttas tillbaka=)

o köpte två ljushållare o fyllde med vit sten...




Köpte även ny rullgardin till sovrummet!! o de vanliga: värmeljuuus=)
sen va de nog inget mer =)

Dock blev Elli mycket glad när jag höll på i sovrummet, för vi hittade hennes boll som hon varit av med hur länge som helst=)

  =)




Jag funderar även på att beställa ny jacka!!
Men kan inte bestämma mig vilken färg..
hade den svarta funnits med ljust ludd hade jag tagit den... hmmm de blir svårt...
vad tycker ni ??





=)

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag hejar på den gröna! Den e snygg!

Postat av: Lis

IKEA e toppen, vill dit snart igen... =) Får se när nästa lön om där blir något tillfälle att handla lite ljus o sådant skoj. =)Behövs nu på hösten.

2009-09-03 @ 21:37:20
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Ida! vilken fin blogg!:D

Och vilken fin mage du har!! förstår att du längtar halvt ihjäl dig nu när det är så nära:)

Jag hejar också på dengröna jackan! dösnygg! Var finns den? Ha det bra! Kram

2009-09-04 @ 07:33:18
Postat av: Ida

Ikea e najs=)

jag röstar nog själv på den gröna oxå=)

haha va roligt att du hitta min blogg Lisa =)

har hittat den på H&M!! =)

KraaM!

2009-09-04 @ 09:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback