Inget händer=(

Jahapp, då sitter man här..
BF +1 idag!!=( såå tråkigt, o har inte en känning överhuvudtaget,
så de blir väl som jag sa, jag komme att gå över 2 veckor o behöva bli igångsatt=(
O de e min absolut sista önskan!!
Imorgon ska jag till barnmorskan o kolla så allt ser bra ut!!
o ojojoj vad jag ska böööla!! haha!
Så kanske kanske dom skulle sätta igång mig tidigare!! haha
nej skämt o sido så vill jag föda nu!!
Men den kommer när den kommer!!

Igår va jag duktig o tog de lugnt hela dagen!!
Låg o läste bok o titta på tv!
Idag tänkte jag köra till Limhamno lägga blomma på min älskade morfars grav!
Stor saknad!!
Sen köra till mormor o överraska henne!!
fast hon lär väl höra när det kommer en tjock elefant på väg!! haha!!
Tog en förhoppningsvis sista magbild igår!
SHIT!
Jag trodde att jag inte hade så stor mage...
jag har ändrat uppfattning!! Vad tycker ni??

o här e för 6 veckor sen!! haha



Nej nu är frukosten uppäten så nu ska jag plocka undan här lite=)
Sen ska jag göra mig i ordning för att köra mot morfar=) o mormor!! =)

Älskar bebis i magen, kom nu ut o visa dig=)
Jag sjunger en visda varje kväll för min mage...hehe töntigt va!! texten går såhär=)
Bebis kom ut, för vi längtar efter dig, snääällllllaaa bebis skynda dig ut!!
Kanske därför den inte kommer!! haha!!

hej hopp bloggen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch jag vet hur jobbigt det är. Gick ju över 14 dagar. Det värsta är alla som tjata 'är du inte iväg ännu' jag håller tummarna för dig att du slipper gå över så länge. :) kram

Postat av: Lis

Oj... Vilken skillnad. Stoor mage. :) håller en tumme för er att bebis kommer snart, drömde om er för någon natt sedan. :) kram

2009-09-24 @ 09:32:44
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Molly

Åh, graviditet är så vackert!

Lycka till med bebisen :)

Kram

2009-09-25 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback