Kräftskiva....

Igår va det kräftskiva på Viderup!
Hade jätte trevligt, blev dock en tidig kväll för mig o macke=)
Jag va tröttare än ett helt ålderdomshem o Macke skulle upp o jobba kl sju... o jobbar fortfarande för den delen =(



Radar paret =) hihi



macke har sagt nu att han ska faktiskt köra en juckelele (?)!! haha

o så lilla Wega!
Såå söt!

utslagen hjälte =)

Idag körde jag ner o skulle våldgästa mina föräldrar!!
Dom skulle dock iväg precis när jag kom så jag körde till Alexandra istället o vi va några stycken som körde vidare till McDonalds... rälig mat!! haha!!
men dom va bakfulle så dom behövde väl de!!=)
Sen hem till mor o far som kommit hem igen=)
Snacka lite skit o fika o så!!

o nu är jag hemma igen o vill bara att sambon slutar snart!!
Hoppas på att hans chef tar sista lasset betor idag för då slutar macke om knapopt en timme... men måste han köra sista oxå så blir de längre=(

Idag är det två dagar kvar till beräknad förlossning!
Vill bara att den ska komma antingen innan eller på dagen =) Vill verkligen inte gå över..
men e nästan helt säker på att jag kommer gå över 2 veckor för att sedan bli igångsatt =(
vill verkligen inte de...
vill föda nuuuuuuuuuuu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback