Nova o äpplepaj=)

Idag blev det en tur till Nova med Emmelia min kära gamla sambo =)
Jag tänkte inte handla något uten skulle endast vara sällskap, tji fick jag =)

Blev ett par beigha leggings o en längre svart trikå tröja från Gina båda två =)
Så de blir outfit till imorgon, tänkte ha klänning men de hade nog blivit för kallt!!=)



Har precis ätit, gjorde en ny hittepå middag idag!!
Stekte köttförs med starka kryddor (använda bland annat fajitas kryddmix)
hade de tillsammans med ris
o så blanda jag i lite banan o persikohalvor, man kan även ha jordnötter o lite annats krafs=) allt efter smak!!
Så nu är jag mätt o belåten!!

Ska baka en äpplepaj nu!!
Tänkte köra ut till Henke, Sofie o Wega ikväll o titta på Idol...
Tänkte ha med pajen dit =) o myycket vanlij visp!! hihi

Imorgon blir det Kräftskiva/husfest i Viderup!!
Ska bli mycket trevligt=)
Så har även köpt kräftor idag o lagt på tining!!
Jag äter dock typ 2 st , men Macke äter fler =)
Får ha med lite bröd o annat tilltugg så blir man säkert mätt=)

Fast helst av allt hade jag velat föda nu ;o)
ett himskans tjat på mig men de får ni leva med!!=) Vill ju ha bebis i min famn =)

HejHopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback