Sjukhus =(

Dagen igår:

Pappa kom upp på förmiddagen o vi klöv lite ved som han fått av oss =)
Jag hade skit ont i huvudet vilket jag haft sedan onsdag kväll ungefär, bestämde mig för att ringa Barnmorskan o höra vad hon tyckte jag skulle göra, givetvis så hade dom stängt nere i Hörby.. Jag ringde då till Lund för att rådgöra med dom!
Jag skulle komma in så fort jag kunde tyckte dom, sagt o gjort så körde jag in till Lund, förlossningen...
där gick kvinnorna i korridorerna vankande fram o tillbaka =) så fint!! hihi
Inne i Lund tog dom prover gjorde ctg o läkarundersökning!
Inget fel, allt bra med bebis, men huvudvärken är kvar=(
Men ingen fara... Bara bebis mår bra så skiter jag mest i vilket!! hehe!!
men ville in o kolla för säkerhets skull!
Fick med hem dundertabletter men kan bli dåsig o får inte köra bil på dom o så så jag vet inte när jag ska ta dom... för igårkväll så va jag tvungen att köra o handla så då kunde jag ju inte ta dom!
O skulle nått hända så e de ju bra att vara på allerteb.. så änsåklänge ligger tabletterna kvar i samma påse som jag fick dom i!!
Jag kämpar mig igenom huvudvärken för bebis skull=)

Denna helgen blir en lugn helg!!=)
igår va bara jag o älsklingen hemma o kolla på film o mös på chips o dippa=)
Idag så ska vi göra det sista på installationen av vår kamin=)
o ikväll ska vi hem till Andreas o Louise på middag o film-mys=)
Ska bli skönt att bara ta de lugnt med tanke på huvudet!!

nej nu ska vi fortsätta=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback