Skogspromenad=)



Här e Elli i skogen..
Blev en två timmars tur i Fulltofta idag!!
Skönt men jobbigt!!!=)

Sen körde jag ner till Vellinge o fick 4 nya sommardäck på bettan =) hehe!!
Gratis e gott =)

Idag e första gången på länge Macke slutar fyra...
KLängtar tills han kommer hem!!

Idag blir det hemmapanerade rödspättafileér kokt potatis o remuladesås till kvällsmat.=)
sååå gott, fisk e grymt gott=)
Synd sambon inte samtycker med mig =) hihi

Nej nu ska jag gå o massera mina fötter som e svullo som fan!! haha!!
min högra hand samlade nog 1 kg vätska när jag va ute o gick... såg så sjukt kul ut... o så typiskt så tog jag ingen bild =(

Ha de=)
Puss haj!


Kommentarer
Postat av: Lis

Va duktig hon e som står stilla... =)

Hade velat se din had i svullo format. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback