Kalas o jobb!

Så ser vår helg ut!
Helt underbart!!

Igår va det kalas för Mor!!
Som blev 38 år!!
Eller vad säger du mor? ;o)

Melvin va som vanligt finklädd när det va dax för kalas!!

Här ser ni även hans tänder =)



Melvin med Morbror
Johan!



Sen när det va dax att åka hem hade pyamasen åkt på!! Och ytterkläderna såklart!


Idag blir det 25 års fest hos Mackes kusin!
Trevligt!

Imorgon ska jag jobba för första gången på många månader!
Ska bir kul, är smått nervös!
Det kommer gå SKIT bra!! =)

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Lis

Shit... va stor han har blivit!!! bra tag sedan jag såg honom. O med lla tänderna så ser han ännu äldre ut. stora pojken!! =) Får ta o träffas snart... kram

Postat av: Lis

ja gud... de e ju valborg på fredag. glömt helt. Ja en tur till nova hade nog suttit fint. =) säg en dag bara. kram

2010-04-25 @ 00:21:03
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Säg bara till så kan jag komma o ge dej lite av mina amatrör-trädgårds-tips :)

2010-04-25 @ 08:36:17
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback