Längesedan

Nu va det ett tag sedan jag skrev, har väl inte direkt haft lust!

Melvin har varit vaken två nätter i sträck, eller ja inatt va lite bättre!
Det är den 6:e tanden som spökar! Den har nu trängt genom tandköttet!
Tror faktiskt att Melvin kommer få alla sina tänder innan han blir ett!
Återstår att se=)

Annars har veckan varit lugn!
Påsken likaså
Va på Törringe på Långfredagen!
Jag hade jätte trevligt=) Kul att komma ut o träffa folk, o jäklar vad truten gick ;o)
Inte ofta man får prata så mycket med så många nuflrtiden! haha o ni känner väl mig!?
Påskafton spenderades hos min kära svärföräldrar!
Har kommit på en sak, tänk så många som har "hemska" svärföräldrar o bråkar med dom o så, det måste vara skit jobbigt!?
Någon som har det?
Jag är glad för mina svärförädrar, eller ja jag o Macke e ju inte gifta men kallar som det endå=)
Påskdagen spenderade vi uppe i Ängelholm hos min bror! Käka lite god mat och snackade!
Annandagpåsk va lugn! Kommer inte ihåg att vi gjorde något speciellt iaf!

Jag här även börjat jobba lite!
Skönt!
Jobbar som säljare för PartyLite!
Så är ni intresserade av en visning så e de bara till att höra ev er till mig=)
Så ska jag fixa fina erbjudanden=)
Ska bli grymt skönt med extra pengar i kassan!
Har bestämt mig för att köra på detta nu några månader o verkligen testa på det!
Så får vi se om jag trivs med det sen eller hur det känns=)
Men som sagt!
Bara till att höra av er =)

Nej nu ska jag mysa lite med min lilla snorgosse=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback