Lyckat!

Lyckat kalas=)

Våra familjer + en vän va här på kalas igår=) Alltid lika trevligt!!
Tog dock inga foton för det glömde jag helt bort!

Macke fick i alla fall en massa pengar till ett kikarsikte han tänkt köpa till bössan!
Och jag har beställt en tid hos massör till honom!! ! timmes skön massage, jag är inte alls avis ;o)

Jag har redan plockat undan o diskat allt efter kalaset, nu är här rent o snyggt igen=)
Melvin ligger o förmiddagsvilar! vaknar nog vilken sekund som helst, brukar bara vara 20-30 minuters vila nu!!
Längre sen när han tar den riktiga middagsluren =)

Igår va jag o hämta en massa grejor som jag ska ha med på visningen på Söndag!
Jag känner mig taggad, en aning nervös, men de ger nog med sig!
Om inte så går det nog bra endå!
Hoppas det blir en bra inkomst på detta! Behöver verkligen en extra pott varje månad!!
En lotto vinst hade ju inte suttit fel, inte alls fel!
Fåt nog slänga in en rad när jag har pengar över! Jag kanske vinner drömvinsten, vem vet?! =)

Annars har jag ingenting planerat idag! Rätt så tråkigt faktiskt! Jävlight tråkigt!
Ni som känner mig vet att jag vill ha o göra mest hela tiden, hata att sitta ner o glo en hel dag bara=(

En glas nyhet i alla fall=)
Macke ska vara ledig i helgen TJOHOO=)
O så blir dom färdiga i början på nästa vecka!! Yes!

Då får jag o melvin hem vår trygghet igen!
jag älskar min Macke, han är verkligen mannen i mitt liv, o ni ska bara veta så häftigt det känns, varje gång jag tittar på honom så vet jag, han är min man, han ajg ska leva resten av mitt liv med, få flera barn med!
Ja mitt liv kan verkligen inte bli bättre!, eller jo en lotto vinst ;o)
Nejdå vi lever på kärlek!

Nej nu ska jag gå o mysa med gossen i mitt liv=)
Melvin♥

Slänger in en bild på Macke o Melvin kvällen då melvin föddes=)

Här är han inte många timmar, tror han kan vara 2 timmar, max!! Min lille gosse=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback