Någon?

Någon som vill ha en timme med en skrikig gosse, alltså så att hans mamma kan få sova en stund?
Efter två sömnlösa nätter o två dagar helt utan vila så efterlyser jag nu någon som vill ha en febrig förkyld och ledsen gosse!?
Nej! Skämt o sido, fast va de ett skämt egentligen?

Puh vad jag e sliten!
Skulle för en stund sen passa på o vila ens tund då jag lyckats få Melvin att somna!
Tji fick jag, melvin sover nämligen inte så bra nu =(
Max en kvart, tjugo minuter, o de hinner man ju knappt lägga sog på soffan o somna på..



Jaja idag e det i alla fall fredag,
jag e trött, Melvin trött o gnällig, o ja jag e nog oxp rätt gnällig, Macke jobbar sent,
Kan det bli en bättre fredag??

Kommentarer
Postat av: Diana

Visst är det underbart att vara småbarns förälder Ida? he he he Välkomnen till min värld ;) Hoppas han kryar på sig.

2010-04-10 @ 07:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback