Pi Katten!

Naturdieten va inte god, men har ändå bestämt mig att hålla ut =)
Den smakar bara äckligt pulver!!


Morgon snygg med brillsen på!! haha
Tur jag inte ska ragga =)


Ska bita ihopa och äta denna varje morgon!
På lunchen blir det en Nutrilett Smothie med en frukt!
Till kvällsmat vanilg mat !
½ tallriken sallad dock!
Hade varit kul o hinna klart till sommaren =)
Ja, jag vet, jag har höga krav! Men annars kommer man ingenstans!!


Denna veckan blir det full rulle, som vanligt =)
Igår va jag på Öppna Förskolan i Långaröd! Va ingen hit, där va mest större barn! Kan helt klart tänka mig att åka dit igen när Melvin är större! Va även då o hälsa på min Farfar Sjunne som ligger där på kyrkogården, shit de va många år sedan nu!! Tiden går....
Idag ska det handlas och fixas, städas o donas!
Onsdag: Macke fyller 26! ♥ Presenten är fixad=) Det blir kalas här på kvällen med kaffe, kaka o tårta! (som tur e e man inget kakmonster, så kommer nog inte ha några problem att avstå dessa=)
Torsdag: Lugn dag faktiskt=) Inget planerat hitentills mer än att städa o diska undan efter kalaset!!
Fredag: Sista gången på Babysimmet! Ska få foto som vi tagit på dom under vattnet=) Mors födelsedag, så vi ska dit där på lite middag på kvällen!!
Lördag: Mackes kusin har fyllt 25, så han ska ha fest då!
Söndag: Ska jobba, har min första visning! Tjoohooo=)

Hej svej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback