Dop!

I söndag va det dop för lilla Elias!
Gick bra i kyrkan o efteråt fick vi helt underbar mat!
Är fortfarande mätt ;o)


Föräldrar barn o gudföräldrar, ljusbärare o prälle=)



Melvin i kyrkan, självklart va kostym o slips på=)



Klänningen jag hade på dopet, här ser jag dock ut att vara på tjocken, o så är inte fallet!!! haha

Idag har jag gått i skolan som vanligt=)
Fast slutar 11 på måndagar, de e najs!!
Så när jag slutat så körde Macke o hjälpe en bonne ;o)
Jag o Melvin körde till Eslöv o inhandlade en resesäng, inte en dag försent!
Melvin ska sova hos mina föräldrar för första gången på Lördag!
Då ska vi på gille!
Vi ska dock sova hos mor o far oxå, nära o bra till från festen!!
Så dom ska skjutsa oss fram o tillbaka, vilket betyder att ingen ska köra! hihi!


En helt vanlig enkel resesäng från JYSK! 300 kr + madrass 99 kr!

Osså en liten bild på min fina son! Han o hans lilla långfinger alla skrattar åt =)


Lägger upp ett inlägg till snart! På min grymt goda mat jag gjorde idag=)

Kommentarer
Postat av: Breisner

Klockren bild på Melvin och hans finger :P

2010-08-31 @ 19:52:44
Postat av: Anna

Oj vilket bra pris på resesängen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback