Fullt ös....

medvetslös!

Snart blir det så!
Jag börjar ju skålan snart, för att vara exakt så börjar jag den 17, alltså på Tisdag!
Ska bli såå kul=)



Här är några böcker o pennor o allt annat man behöver=)

Hlegn har varit super trevlig!
I lördags va de kräftskiva hos Henric o Sofie i Hurva!
Hade en super trevli kväll!
O Melvin va som en ängel hela kvällen! Gnällde inte en enda gång!
När resten av folket stack vidare till Björka körde jag o Melvin hem till Macke som precis slutat jobba då!
Det e ju tröske tider nu!!



Va bara tvungen att lägga upp denna bilden!
I lördags när Melvin fått pyamas och snutte!
Hans snutte är hans allt!! O bita i den ska man!
O Kolla ögonen, shit, vilken busunge de kommer att bli=)
En räv bakom varje öra ;)

Idag va de tänkt att vi skulle till Skånes Djurpark med Johanna, Sofie, Karolina o alla barnen!
Men i o med det pissiga vädret så tar vi fika hos Johanna istället=)
Fast jag som inte äter tar en kopp the istället!
E kanske ett jäkla tjat om de, men jag e så inställd på att jag ska klara det!
Så därför skrivs de mycke om vikt mat o ingen mat!! hehe!! Så e de!

Nej nu ska vi göra os i ordning för lite "mamma" träff!

Imorgon blir det mammaträff med den mammagrupp jag gått med sen Melvin föddes, o även innan!
Jag har försökt dra ihop lite piknick i parken! Hoppas många kommer!
Alltid lika trevligt att träffa alla! O barnen blir ju bara större o större för varje gång!!

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Diana

Ni får komma och hälsa på när ni vill ;) kolla bara först så att jag är hemma :)



Angående design gör jag inte sådan längre- var väldigt länge sen så jag har glömt hur man gjort. Jag tar gratis design på nätet- som den jag har nu! :)

Postat av: Sofia

Tack så mycket! :)

Hehe, försöker att inte utelämna något. ;)

Kul att du gillar den!

2010-08-09 @ 10:41:53
URL: http://sebra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad gulligt att du köpt färgade pennor =)

2010-08-09 @ 17:45:06
URL: http://johannahassgard.blogspot.com
Postat av: Lis

Oj oj... han ser ut att kunna hitta på väääldigt mycket hyss...=P

2010-08-10 @ 21:37:36
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Emms

Hehe, vilken busunge :) Ja jag hejar på dig ida, jag hade aldrig klarat av att göra det du gör, äter faan näsan godis varje dag :P Haha. Pussss

2010-08-11 @ 22:43:47
URL: http://janbris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback