Kul att baka!

Det är kul att baka, synd man inte får provsmaka bara, de ju nästan halva charmen =)
Bakar två olika sorters "cheesecake", som jag ska bjuda på imorgon då de ska hållas kalas för mig=)

En st "vanlig cheesecake" som jag ska servera med jordgubb o hallon kompott!
(Bilderna är tagna från kokboken!)



Och sen ska jag även göra Chokladmuffins med cheesecake fyllning!


Ser det gott ut ?

På Tisdag börjar jag skolan, känns både grymt bra o lite jobbigt!
Jag ska inte längre vara hemma med min älskade gosse!
Men ska endå få göra något jag verkligen vill!
O sen så känner jag mig helt trygg, Melvin ska ju vara hemma med Macke, kan man bli tryggare än så?!
I tisdags så va det ett helt år sedan jag jobba min sista dag!
Jags hade jobbat natt o slutade 8 har jag för mig!!
Sen den dagen har jag inte satt min for på jobb, nej nu ljuger jag, har varit där o hälsat på 1 el 2 gånger!
De e allt!

Här e en liten dagens på Melvin!
Får ta lite ihop plock av kläder, de jag tvättat är ju inte torrt inu!
För stora jeans!
haha


Ser ni vad det står på tröjan??
Självklar är det han själv som valt tröjan, Mamma jag måååste ha den skrek han på marknaden!
Åhh han bara älskar sin mamma=)
Kan hända att de va mamma som köpte den, o sen en med pappa!
Men troligen inte, de va Melvin som valde!

tar kanske foto på mina kakor sen, haha dom kommer nog inte likna orginalen i alla fall!! hehe

Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare & mamma till Hampus

Mums, ser riktigt goda ut.=) Jag tror lätt att Mevlin valde kläderna själv. Går tvättmasinen bra??

Postat av: Diana

herregud vad stor han blivit! Vi får snart ses!

2010-08-13 @ 11:33:03
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback