Kul!

Jag har det grymt bra!
Jag trivs som fan i skolan, med min klass o ämnena!
O för att inte snacka om schemat!
Gåt inte att få bättre!!
Måndag 8.30-11
Tisdag 8.30-12
Onsdag 9.20-12
Torsdag 10-15
Fredag 8.30-11.30
Egentligen är schemat mellan 8.30-15 varje dag!
Men dom tiderna ovan är då vi har lektioner, resten är egentid!
Så grymt bra!
Jag hinner göra alla läxor o sådant på skolan!
Så när jag kommer hem har jag tid för min familj o behöver inte tänke på skolan!
Så skönt!
Självklart då man har prov o så så måste jag ju plugga hemma, men de kan jag ta =) hehe!

I Fredags va det kräftskiva hos Louise och Fredrik i deras nya fina uterum! Hade en super trevlig kväll Tack!


Töserna vid ett bord o pågarna vid ett! Melvin va oxå med <3


Melvin gillade INTE hatten!! haha



Söt-nöt=)

Och mina loppisfynd!

2 silverfat 10 kr
Gräddsnipa 5 kr
2 skålar 10 kr


Närbild på gräddsnipan! (klicka för större)

Jag ska på Melvins kalar för familjerna bjuda på kall "plocke" mat, så därför köpte jag lite fat! Perfekt att lägga upp på ju=)
Ska nog på flyinge loppis på Lördag o se om jag hittar fler fat!
Perfekt att ha!
O gräddsnipa ägde jag ingen alls! Så 5 kr va prefekt för mig o plånkan! haha!
O skålar, de e alltid bra att ha!!

Imorgon blir det skola igen
Har varit suktig o gjort alla läxor som vi har till denna vecka, och även alla vi fått till nästa!
Jag har bestämt mig för att klara detta! O då jävlar ska jag vara ordentlig o ha ordning o reda!
Jag tror jag kommer fixa de, eller ja jag hoppas!
Tycker i alla fall allt är kul o intressant!!

I helgen blir det fullt upp!
Fredag ska jag till Nova ev med Sofie=) Någon mer som vill med? Hojta!
På kvällen blir det lugnt, för sen resten av helgen är det fullt upp!
Lördag på dagen blir det ju som sagt Loppis i Flyinge! P¨å kvällen ska vi på två fester, åhhh varför kan man inte dela på sig?? Först blir det i alla fall STOOR släktträff med släkten på min mammas sida!
Alla ska träffas o käka o dricka gott! Ska bli super trevligt! Jag är utav den sorten som tycker det är kul o trevligt att träffa släkten! =)  Sen efter den tillställningen ska vi köra vidare mot Beddingestrand och Louises 25 års fest!
Ska bli trevligt de med! =)
Full rulle - men det gillar vi!
På Söndag blir det dop för lille söta Elias! =)

Nu ska jag mysa med familjen=)

Puss haj!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Där sitter Lindie me sin kassa hållning :)

Fina fat!! Fat e najs!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback