Loppis o kräftor!

I Torsdags va jag med för första gången o koka kräftor tillsammans med Macke o svärmor=)
De va lite läskit, hehe, jag hade i alal fall inte vleat bli nerslängd i kokande vatten!
Menmen goa e dom!

Så i fredags va det dax för kräftskiva! Vi blev bjudan till Fredrik och Louise!
Hade en jätte trevlig kväll! Melvin va självklart med=)
O i o med att kameran fortfarande ligger kvar i bilen så blir de inga foto nu, för jag pallar inte springa ut o hämta den!

Igår hade jag en premiär till: Jag handlade på loppis!
Jag har varit på loppis förr, men adrig handlat något!
Det blev en gräddsnipa i glad, 2 silverfat, 2 glasskålar (1 stor 1 liten, dock samma stil) och en annan glas grej, svårt att förklara! O va inte säker på den, men va fan den kosta 10 kr så jag köpte den i alla fall! haha!
Får lägga upp bild en annan gång!

O skolan går bra, skolan går toppen!
Det är kul änsålänge! Verkar svårt men endå logiskt!
Så jag hoppas att jag klarar det! Hade varit så kul att få ett annat jobb!
Hoppas på ett ekonomiassistent jobb, eller nån administrativ tjänst!
Hoppashoppas! Annars får jag nervsammannbrott! o möjligtvis en släng av panikångest med!

Igårkväll åkte jag tröska med Macke! För första gången faktiskt!! haha efter 5 år händer de!!
Melvin åkte oxå med, han tyckte de va häftigt!
Han fick till o med styra=)
Bilden ör tagen med mobieln, därav dålig kvalitet!



Idag ska vi på "söndag middag" hos mina föräldrar!!
Hörde något om stek! Mums de ska bli gott=)

Annars bli dagen lugn, ska städa lite så här e fint, så skönt att slippa storstäda i veckorna nu när man inte är hemma, så kan man umgås mer med Macke o Melvin!
Macke e ju ingets tort fan av att städa, inte jag heller för den delen men jag gör de endå!! haha!
Nej nu ska jag o Melvin in o handla goda buller, brie o salami!
Tänkte överraska Macke med gos frukost på sängen=)
han har sin sovmorgon idag!
Vi kör alltid varannan dag på helgen=) Super bra!

Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

Jo, men inte ända ner till trelleborg. Där e bara en hel del snygga hus... Men typ inget under 3 miljoner.Brukar ligga på ca 3,5-7 miljoner. =( Så det e bara att glömma helt o hållet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback