Motion o Camebridge!!

Här sitter jag, o pimplar vatten efter min otroligt goda Cambridge måltid!
O ja jag är ärlig, för de e faktiskt gott=)
Speciellt Vaniljen med lite kanel i, MUMS!
Jag tar ett sista ryck nu! Har 6 kilo kvar!
Gick ju ner 6 kilo innan semestern o nu under semestern har jag trits god mat dryck o goda efterrätter i princip varje dag så har jag hållt vikten, som va exakt den jag hade innan jag blev gravid oxå!
Så nu ska jag gå ner resten oxå=)
Jag hade ETT nyårslöfte i år, jag skulle gå ner 12 kilo!
O hälften e ju klarat! De gick jag ner på ca 2 månader! Startade i april!
Hela juli månad va semester=)
Nu e de andra bullar!
Har även varit ute o gått varje dag!
Idag tog jag hundarna o melvin med mig till Skrylle o gick!
Skönt!



Hunden till vänster e Hasse! (min kusins hund som vi passar i två veckor)



Melvin, alltid lika glad när kameran kommer fram=)

Va på Bvc med honom igår, vägde o mätte!
Han hade gått upp lite för lite sa dom, mer smör o grädde i maten!! haha!
Tur jag går på hel kur! ;o)
Inte så konstigt tycker jag, han rör ju sig myyycke mer nu =)

O på tal om onyttigheter!
denna kakan bakade jag till melvin på hans 10 månaders dag =)



Brownie kaka med bitar av marabouchoklad!
och choklad glasyr på=)
De va mumsigt kan jag berätta=)
O Gissa vem som gjorde märke i glasyren, ville bara smaka.... hmmmm  Macke


Lägger ut bilder på de färdiga huset en dag!
Har inte kommit så långt som att fota det innu!

O vet ni va!
Om 13 dagar börjar jag i skolan!
Shit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback