Ny tvättmaskin!

Yes!
Idag har jag hämtat min nya tvättmaskin!
Vår yacuzzi har varit full med tvätt!
Så nu går den nya maskinen för fulla muggar!
O den verkar vara skit bra =)

O idag har Melvin klippt sig för första gången!
Han va så duktig!
Satt stilla nästan hela tiden!
Va även o handla idag, på Willys i Lund!
Fick handlat allt till kalaset som blir av på fredag!
Jag fyller nämligen år på fredag!
23, så inget speciellt!
På lördag drar jag till Ven!

Nu ska jag mysa med hunden, vi får ha lite kvalitetstid nu när lillen somnat o Macke jobbar!

Hej hopp



Melvin 2 måander!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaså, vad kul! :)

Där ser man.

Så söt Melvin är.

Postat av: Louise - Kvinnlig målare & mamma till Hampus

va händer på ven?? va liten han var..=)

2010-08-11 @ 22:20:48
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback