ystad!

Dagen har spenderats i Ystad tillsammans med lattemammorna!
haha

Gick i affärer o satt på ett fik!
En stor kopp the stod på min meny!
Håller stenhårt på min diet!
O har redan gått ner 2 kilo på två dagar!
Detta bådar gått=)

Macke har för övrigt börjat tröska!
Så nu går kvällarna långsamr, utan mat o utan man!! hehe!!
Men de går bra!
han ska bara jobba nästa vecka oxå, sen går han pappaledig med Melvin i 1½ månad =)
Mamma Ida ska börja skolan!
har fått hem all litteratur nu!
Puh säger jag bara!
Men jag ska nog komma in i det snabbt!



Kommer ni ihåg detta?
Snart ett år sen!
Shiiiit kan någon stoppa tiden? Möjligtvis spola tillbaka den oxå??

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Tack så mycket! =)



Ja visst är det drygt när boxern håller på så?!

Postat av: Lis

tack för idag... trevligt! tråkigt att du redan böjar skolan, macke e inte direkt någon lattemamma!! =P

2010-08-05 @ 17:18:36
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback