Prov o jobb!

Det är min dag de!

har nyss skrivit prov i Rättskunskap/juridik!
Kändes jätte bra! Hoppas bara resultatet är därefter=)
Klockan 10 börjar nästa lektion, då ska vi få reda på provresultater från provet vi gjorde förra veckan!
(företagsekonomi, bökföring)
Sen slutar vi klockan 12, då blir det att köra direkt hem o släppa ut hunden, sen vidare till jobb!
Jobbar sen till 08 imorgon! Najs med pengar=)

Går bara i skolan denna veckan, sen är det jullov, efterlängtat.
Trivs i skolan, o tycker det är kul att göra något man själv valt, men lov är alltid skönt=)
Är sen ledig en bit in i Januari!
På Onsdag ska vi på kvällen baka lussebullar o göra knäck!
Julmys i hemmet!
Ska även hinna o sätta upp alla tomtar, så de blir ännu mer julkänsla hemma!
Sen ska alla julklappar handlas! Har några kvar!
Men Macke är klar i alla fall♥
 I helgen har vi fullt upp!

Fredag: Skola, städa och sen blir de julgodis bak hos svägerskan, Melvins faster! Har blivit en tradition=)
Lördag: Städas ännu mer, förbereda kvällen! Glögg kväll hos oss med vänner!
Söndag: Förhoppningsvis lugn och ro=) hehe!
fast jag är grymt sugen på Ullared (Söndag)
Någon som vill följa med??
Är vi några stycken så kan vi ju dra upp då=)

En sommarbild från i somras!

Åhhh jag älskar sommaren!


Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

hade jag haft gott om pengar så skulle jag hängt med till ullared!!

Postat av: Karin Kristerson

Vad roligt att det går bra med skolan, Ida! Kikar in på din blogg då och då och tittar på söte Melvin. Du är duktig som återupptar pluggandet. Inte alla som har viljan eller energin (?!) att göra det.



Själv skulle jag aldrig utsätta mig igen för tentor, uppsatser och ångest över att man borde ha pluggat mer...



Jobba på så löser det sig med jobb! Lycka till med vårterminen!

2011-01-06 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback