Snö o åter snö!

O jag gillar det, jag tycker att snö är mysigt!
Speciellt när man är inne, brasan är tänd, julmusiken spelas lugnt o tyst i köket!

Just nu sitter jag o väntar på att klockan ska gå, jag ska snart hämta min prins på dagis!!
Skulle egentligen gått i skolan till 15, men sista lektionen blev inställd så jag har hunnit handla lite o gå o småplocka här hemma=)
Men så kunde jag inte hämta honom direkt när jag slutat, för då va de vilotajm på dagis, o inte snällt att dra upp honom!
Så lite efter två brukar dom ha vilat färdigt, så då ska jag ut o brottas med drivorna på grusvägen än en gång!!
Så här ser det ut utanför vårt fönster just nu!
SNÖÖÖÖ=)


Ställer bilen ute vid vägen då de snabbt blåser igen på vår uppfart!


Efter jag hämtat Melvin blir det lite pyssel med min advensljus låda! =)
har köpt lite band att fästa siffrorna med på ljusen!
Blir säkert fint=)
Tar kanske bild sen, om jag kommer ihåg!!

Här e en bild till, Melvin räkna sina pengar i sin sparbössa!
Han vill själv stoppa i alla pengar!
O han gjorde helt rätt=)





O så här glad blir man varje gång man stoppat i en peng=)
Söt nöt!



Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

melle e ju oxå bara för söt... gillar sista bilden på honom. Full av bus. =)

menar du fredag som i morgon eller nästa? skulle ni med till tivoli? det vill säga om det inte e värsta snävädret här hemma för då jobbar andreas.

Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

ja det hänger på vädret... kan kanske höras i morgon?? när skulle ni ha reda på glöggkvällen...??

2010-12-02 @ 22:55:12
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback