BabyCafé!

Idag blir det babycafé mellan 9.30-12 ca.!
Trevligt att träffa andra mammor o bebisar=)
Det börjar alltid med att vi sistter o snackar o leker med bebisarna/barnen på golvet i rne ring=)
Sen lite sång med rörelser sen fika!!
Låter kanske inte så mycket, mend e blir vad man gör det till=)

Det blev ett semlelock med lite grädde igår! Det va min fettisdag=)

Ni skas bara veta så grymt ont jag börjar få i mina tits!!=)
Nu får han flaska 2-3 gånger /dag o då spänner mina bröst kan ni tro!!
Ajajaj!
Någon som vet hur länge det tar innan produktionen går ner?? =)

Nej nu ska vi snart köra!!
Skriver kanske mer i eftermiddag!!=)

Kommentarer
Postat av: Diana

va försiktig så du inte får stockning! mjölka ur när det spänner som värst, bara precis så att det känns lite bättre. Brukar gå snabbt att mjölken sinar sen.

2010-02-17 @ 08:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback