Babyrytmik o frukt=)

Det är vår dag hitentills!
Promenerade till babyrytmiken som hålls i Västerstad Prästgård!
Så härligt väder ute nu=)
När vi kom hem blev det en flaska!! Ja ni läser rätt, Melvin tar numera flaska utan problem!
I alla fall när jag ger honom! Macke ska ge honom ikväll, men de kommer säkert gå hur bra som helst!!
Beach 2010 here I come=)
Han fick dessutom morot o potatis puré!
O för första gången fick han efterrätt!
Hallon o päron puré! Moroten kan slänga sig i väggen, shit vad intresserad han blev!! haha
så sött!!
Nu har jag slängt i mig rester från igår!
Så nu blir det mys resten av dagen!!
Funderar på att ringe o höra med svärföräldrarna om vi ska fika semlor ihopa ikväll!
För idag e ju FETTIS dagen!
jag gillar dock inte semlor så mycket, men en halv kan man få ner dagen till ära?!


Melvin har på sig en fräck tröja idag som han fått av sin nästkusin Neo!
Melvin har turen att få Neos "gamla" kläder som dom inte längre vill ha o spara!!
Bra va?! =)

Ser ni vad det står??

Brud magnet=)

O jag måste bara visa nmin  nya tröja=)
Jag gillar den, jag ser smal ut i den! YEAH!!
Här e en bild.. lägger upp en dag då jag har den på mig oxå=)
Svårt att se hur den ser ut nu!! Men motivet synd ju!! hehe!

King Kong! Eller va de jag själv på bilden? de e rätt likt =)

Längtar efter sommar o sol!!
O Björka, förhoppningsvis premiär Valborg=)


Kommentarer
Postat av: Catharina

När ska du fota honom iden andra "fräcka" tröjan han fått ärva av Neo?

2010-02-16 @ 17:08:04
Postat av: Ida o Melvin

Han tyckte den va ful!! haha nej men den e för stor!

Postat av: Diana

Yhhehee Björka! jag ska minsann vara så gammeldas att jag o en annan ska lära oss bugga och redig kasedans =) Snacka om att jag känner mig gammal. Kul att Melvin tar flaska nu det under lättar en del. Ha det bra får ta en fika när Morgan är frisk igen.

2010-02-16 @ 18:15:03
Postat av: Lis

Så de e så björka ser ut i dagsljus. Ser verkligen fram emot valborg. Vill ha vår. Man mår ju nästan dåligt av detta väder. :(kram

2010-02-17 @ 05:50:53
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Ida o Melvin

Diana!

jag hade ocå velat gå kurser!! dock e inte sambon så intresserad av de!! Han har råd att stå i barens äger han ;o)

2010-02-17 @ 08:32:36
URL: http://idachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback