Fina solen!

Åhh vilket underbart väder vi har idag! Solen skiner o vinden, ja den finns inte!
Så vi har nu passat på att njuta till fulle genom en promenad/motionsrunda!
Dock är det rätt så jobbigt att gå på grusvägarna emmelanåt (dåligt plogat) så vi har gått på asfaltsvägarna!!
De va i alla fall grymt skönt att komma ut en sväng!
Nu e både jag o Melvin svitta!
Melvin slängde genast av sig hälften av sina kläder=)


Helt otrolig liten gosse, så fort kameran åker fram så blir han jätte glad=)

Här ligger Melvin o leker med sin tiger leksak=) Han e så duktig på o greppa o sträcka sig efter saker medvetet nu=) De e helt sjukt va mycket som händer på 4 månader!! Verje ålder har sin charm änsålänge=)


Resten av dagen kommer att bestå av mys!!
klockan 15 ska jag o Macke till banken o lägga om lite lån som bindningstiden gått ut på!!!
Macke e föresten ute o kör snö!! han började 16 igår igen!! =(
hoppas han kan vara hemma inatt! Saknar ju min älskling, min trygghet!!

Nej nu ska jag göra lunch till min älsklingsgosse=)
Det blit kokade grönsaker!! MUMS

Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

mm all ålder har sin charm :).. nu vet jag bara åldern upp till tre år så dit kan jag tala för :)

Postat av: Veronica (Lupin84)

Ja de är en del tak som rasat - man blir lite orolig eller kanske mest nojig då...=/

Får ta bort den snö som går i alla fall...

Men att rensa på stallarna kan ju vara bra...



Sedär - så ni bor i Skåne... trevligt =)

Mycket djur? Stor gård?



Ok, han får flaska, jag ammar. Sedan får Theo pureer vid lunch tid och en portion gröt på kvällen... Är ju lite de där hur man ska trappa ner på amning och så..=/



Härligt att han är snäll och go kille. Han r väldigt söt i alla fall! =)

Melvin och Theo är lite lika då.. Theo sover också bra på natten =) Är dock mer vaken på dagen...

Lider med dem som har vakna barn på natten.



Min förlossning kan man läsa om på bloggen:

http://virresblogg.blogspot.com/2009/09/bf6-119.html



Den gick kanon.. =)

2010-02-04 @ 14:33:55
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback