Hästbajs=)

Jag ska lukta hästapålle ikväll=)

Ska med vännen Louise ikväll när hon rider på Stensäter=)
Ahhh vad jag vill rida!! Kommer ju få ännu mer abstinens ikväll!!
Snart tre år sedan jag lämnade ifrån mig Quick Step!! (Steppan)
Vill så gärna ha häst igen!!
Hade varit skit mysigt att ha häst hemma!
En stor en liten o 1-2 inackorderingar!
De e nog min dröm!!
Hade varit perfekt!! Eller?
=(

Har ju haft några hästar genom åren!!

Först Skäckan! En Ponny som stig i byn där vi bodde! Kan ni gissa om hon va skäck? hehe

Sen Cindy Min första egna häst! En d-ponny!
Fick tyvärr avlivas pga ledskada i knäet!

Missy. En fullblods häst (sto) jag hade på foder! helt underbar! valde dock att köpa en ny häst efter ett tag då jag tyckte jag lärt mig va jag kunde på henne!

Köpte underbara Lex Luther! Hade kunnat blir skitbra!
Fick dock efter sparkskada (brutet ben) och operation avlivas han med=( Har jag haft otur??! ja=(

Även haft två tre åringar Sanna och Samatha!
Dom har jag ridit in och visat på tre års test!
Sanna va o blev grymt fin!
Samantha reds bara in på grunderna då hon endast skulle gå som avelssto!!'


Cindy

En gammal bild en tråkig vinter!
Jag längst ut till höger!
Fr Vä. Anna med Pepsi
Anna med Majsan
Sara med Sputnic
Rebecka med Znajder
Jag med Cindy!
Ponny ligan i Aggarp=)


Lex Luther!

Lex igen!

Foto på några i alla fall=)

Grannen med barn har just varit här o fikat en sväng!
Trevligt!!

Ikväll blir det egen panerad rödspättafilé med potatis och remulade sås=)

Kommentarer
Postat av: Tess

Fina Cindy =) Henne kommer jag ihåg =)

Postat av: Diana

dem sökte här i höör någon som kunde ta hand om deras häst.. fanns redan ett boende till den men som behövde någon som red på den.. du kunde ju haft en sån häst om du inte fåt plats med en där hemma`? =)

2010-02-17 @ 17:13:43
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja gud ja, känns som en evighet sen. Men ändå inte eftersom jag stod i Aggarp igen för något år sedan med Maggan, men en del hade ju ändrats :)

2010-02-18 @ 10:10:35
URL: http://www.strobel.se
Postat av: Tess igen

Tack, hon är evigt saknad.



Japp stod där typ ett halvår innan jag flyttade till stall 21. :)

2010-02-18 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback