Hoppgunga o blåbär=)

Här sitter jag o myser med en kopp the!
Melvin bestämde sig för att vakna halv åtta trots Macke tog ett allvarligt snack ang sovmorgon med honom igår=)

Igår va vi hos min bror i Ängelholm o hälsa på i hans nya hus! Så fint!
Han åker till Thailand på Lördag så vi ville träffa honom innan det!
O vi e inte alls avundsjuka för att han ska åka iväg!!
Jag längtar efter vår istället=)

När vi va på väg hem där ifrån stannade vi till på CityGross i Höör o handlade en hoppgunga till melvin
Han älskade den!
Måste dock lämna tillbaka den för selen va alldeles för liten!
Men de gick en liten stund igår i alla fall=)
Nu vet vi att han tyckte om den! Så i veckan ska jag sticka till BabyProffsen o se om dom har en fast med lite större sele! Konstigt att den va så himla liten för melvin e ju igen "stor" bebis!
Här e i alla fall en bild på honom mitt i hoppandet=)

Syns det att han älskar att leka med sin tunga eller?? ♥


Igårkväll serverades det gröt med blåbärspure till gossen!
han förvandlades snabbt till en smurf, så vi fick slänga honom i badet=)
Gullunge!

Jag funderar.... vet inte hur jag ska göra med ammningen, sluta fortsätta... de väger hela tiden imellan!!
=(

Helgen har varit lugn
Fredag va vi hos Andreas och Louise i käka middag o kolla på film!
Bröllopsforografen, ingen höjdare alls!!


Lördag hade vi myskväll hemma bara familjen=)
Käka gott o kolla på Melodifestivalen o sen en film!!
Kärlek =)

Idag Söndag blir nog oxå en mys dag!!
Jätte fint väder ju! Så de blir nog att trecka en runda med barnvagnen idag iaf=)

Nej nu ska jag mysa med gossen framför tv:n sen väcka sambon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback