Pannacotta!

Jag har för första gången i mitt liv gjort pannacotta!!

Det bruna lagret är marabou mjölkchoklad och det ljusa lagret är vit choklad!
Hoppas att de kommer bli gott=)



återstår att se ikväll, så mor o far kommer upp för att lämna alla papper för arbetet i helgen!
Så då passa jag på att bjuda dom på mat!!
Det kommer att serveras
Nyårsmat=) (denna menyn hade vi på nyår oxå)
Smördegsinbakad fläskfile med svamp, fetaost och vitlökscreme
klyftpotatis och tre olika såser!!

Och då efterrätten ovan=)

Så nu resten av eftermiddagen består av att städa huset!
Macke ligger däckad i sängen efter att ha jobbat från 7 igår morse till 9 idag!!
Måånga timmar=( Stackare!! J*vla snö!!

I Förmiddags va vi på Babysim o Hörby!!
Melvin fick dyka för första gången!!
han va jätte duktig o verka tycka det va jätte kul=)
Han spralla o snacka en massa idag=)
Framsteg!
Nästa vecka ska vi inte dit då de e sportlov, så då e de inställt!
Alla aktiviteter vi går på varje vecka är inställda nästa vecka pga lovet!
Förutom babycafét!
Men vi får se, mormor cattis e ledig hela veckan så vi ska se om vi kan hitta på något med henne oxå!
Vi får ju sysselsätta den gamla tackan ;o)
OBS de va Melvin som sa att jag skulle skriva de!! haha

Nej nu ska jag återgå till städningen =( bläää

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tipsar om http://www.dansukker.com/default.aspx?ID=38&ProductPage=2&ProductID=952&GroupID=32

2010-02-19 @ 21:32:38
URL: http://johannahassgard.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, ja det får jag väl ta och göra..=)

2010-02-21 @ 11:22:56
URL: http://sandynilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback