Snö o förkyldningar!!

Oj oj oj vad mycke snlödär va på vår väg i förrigår när de blåste så!! Vallarna runt vägen på visdsa ställen är högre än mig!!

Macke hjälpte först 2 st på förmiddagen, grävde o drog loss!!

Här står dom o fixar så Macke kan dra upp honom=) Ser ni där långt borta?? =)



O där i mörkret land dessa tre traktorer o lastare står vår bil, väld gömd i snön!!
O gissa om plogföraren körde fast precis framför oss oxå!! haha!!
Så Svärfar kom o drog upp oss! O han som körde plogen ringde nån som kom o drog upp honom med lastare!!
Kaos=) hehe!!



O lill gossen e sjuk här hemma=(
Eller det har blivit lite bättre!!
Igår natt va han jätte kass, feber förkyld o va mest ledsen hela tiden!!
Till sist fick han alvedon o decka i 4 timmar!
jag va dock mest vaken hela tiden o ville höra så han andades!!

Men han e verkligen en kämpe!! Trots han va helt slut hela dagen igår o jätte dålig så hade han höll han humöret uppe för det mesta!!
Nu inatt vakna han två gånger, 12 och 01!
Sen sov han fram till 07 och sen lite tutte o sen sov han igen till 8.30!
Så inatrt har vi fått sova!!
Febern är borta! Men förkylningen håller i sig än!!
Hoppas den försvinner snart!!
Fredag e de ju babysim och så ska vi på kalas både lördag o söndag!!

Här ligger han just nu o myser i pyamas, det får man när man e sjuuuuk säger han=)



O här e en fin bild jag tog på Macke o Melvin=)
Kan inte hjälpa det men när jag tittar på dom känner jag en sådan lycka, kärlek och trygghet!
MIN familj ♥


Nej nu ska jag städa lite!!
Bilen e på service!
Så när vi hämtar den i eftermiddag e den ny servad och nyrutad!! (Ny ruta fram=)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Stackarna att han är sjuk..:( hoppas han blir bättre snart :) fin bild på händerna gumman! =) Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback