Tyvärr=(

Ja, tyvärr hjälper de ju inte att klaga o svära över snön, för den försvinner ju inte för det!
men som tur e e frysen och kylen full med nödvändigtheter=)

Denne veckan är det nästan full rulle varje dag!
Måndag: Skulle kört o handlat ny kudde till melvin men vill inte ut o köra i detta vädret=( Så denna dagen blir en lugn hemma mys dag istället=)
Tisdag: Träff med mammagruppen i Hörby!!=)
Onsdag: Rabdido (Barnklädes) party hos en utav mina grannar=)
Torsdag: Aloe Vera party här hos mig=)
fredag Lördag och Söndag ännu obestämt men jag o macke håller på att smida planer=)

Kommer nog att bli en mycket trevlig vecka+ helg=)

Denna helgen va oxå trevlig.. förutom att de snöa så Macke fick ge sig ut i svängen=)
men han va pigg när han kom hem så han behövde inte sova=)
Lördag bestod av jobb på förmiddagen, min fars jobb behövde hjälp med en massa papper som skulle skrivas i! Så det höll jag på med då, på kvällen bar det va mot Lyby o Mackes kusin som fylla 18!!
Trevlig kväll=)

Söndagen tillbringades som en riktig söndag=)
Gjorde plättar till lunch o bjöd hit andre! (råka göra alldeles för många plättar=)
Sen kollade vi på två filmer o sen käka vi pizza!! Gütt!!! najs söndag!!
O idag va de åter igen måndag!!

vi ska kanske göra om lite i köket snart=) mer infop kommer kanske senare=)
Förhoppningsvis gör vi detta i veckan=) tjooohoooo!
/från en som älskar förändringar=)


Kommentarer
Postat av: Emms

Nej tyvärr försvinner inte snön jag är så himla trött på den nu så det inte är sant. :( Och det kommer ju bara mer och mer hela tiden :( Köket säger i? :) Låter kul, kanske ngt att göra nu när snön ligger överallt. :) Puss gumman och hälsa familjen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback