Viktiga papper=)

Melvin o Macke skriver i undersökning om alkohol...
Fråga om öl...

Macke: hmm nej jag dricker inte öl så ofta, jag skriver i: väldigt sällan
Melvin: STOPP pappa, det stämmer inte... Puh vilken tur jag e här o rättar dig ibland=)



Annars har jag inte gjort så mycket!
Har bråkat med melvin om att han ska ta flaska!
Lyckades innan idag!!
Ska på de imorgon igen! O varje dag efter det!
är rätt så nöjd med amningen nu! Vill börja träna o kanske ta en cider... mmm de hade varit gott=)

Visst e Melvin söt i sin tjocka tröja=) Mysigt nu när det e kallt!!


Macke e iväg o kör snö nu flr andra kvällen/natten i rad!
Grymt tråkigt!
Tycker inte om att gå själv här hemma på kvällarna o lägga mig i en stor kall säng själv!
Även om man inte ligger o håller om varandra hela natten så är det en trygghet att vara två!
Den andra är max en armlängd ifrån!

Imorgon blir ännu en lugn dag!!
E lite inne på att köra till Ikea, dock helt beroende på vädret!!
Har nämligen beställt en förstoring på Melvin, o behöver en snygg stor ram att sätta det i=)
O då passar det ju grymt bra att man har presentkort där=)

Annars rullar livet på!
Melvin har börjat äta bra nu=)
En portion grönsaker/rotfrukter mitt på dagen och en portion gröt på kvällen!
Kvällsmålet får han för att sova bra o länge på natten!
O de funkar hyffsat bra!! Skönt=)

Nej nu ska jag sätte mig i soffan med gossen o sura för all snö!!
Tror ni att det blir vår då ;o)?

Kommentarer
Postat av: Lis

tur malvin rättade till papp macke... inget fusk. =) den där våren e efterlängtad, dock ser det ut att dröja till mars innan något händer... =(

Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Fin pojke och fint namn :P

2010-02-03 @ 22:00:49
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Veronica (Lupin84)

Hejsan!



Jo här är det bra i snön... som sagt de har ju kommit massor...

Skottade av altanen förut... så den inte rasar eller nåt dumt, i morn blir de garage taket (används inte som garage - är för litet)

Tiden går så fort... nästa torsdag är Theo 5 månader...=O

Var på musiklek i går - super mysigt. I morn blir de baby cafe - där dem har musik och rytmik..

Han är väldigt snäll vår prins...

Hur är de med er då?...

Melvin växer...

Vi har inte vart hos BVC sedan 11 feb... så längtar lite tills nästa torsdag då de är BVC + vaccin (längtar inte till sprutorna dock).

Vi bor utanför Lysekil på västkusten...

Ni då?

Kram



2010-02-03 @ 22:02:37
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Diana I foto & mammalivet

Jag fotar alla jag får fota :)



Så söt melle är i den tjocka tröjan =)

2010-02-03 @ 22:10:12
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Lis

Slutet av mars?!? Men snälla någon måste ju skojja med mig? Va säger du ida... Åka utomlands till snön e väck?

2010-02-04 @ 06:25:58
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback