2009 blev 2010

Då va det ett nytt år!
Jag brukar tänka vid varje nyårsafton -Vad har jag nu lyckats åstadkomma detta året?
Brukar väl inte komma på så värst mycket!!
Men detta året har ju varit underbarare än underbarast=)

Ska försöka komma på en till två höjdpunkter per månad!

Januari: Tog graviditets test som visade positivt=) Fanns inget den månaden som slog detta=) Sådan lycka man kände inom sig=) Efter 9 månaders kämpande kom äntligen plusset=)


Februari: Bowling på Big Bowl med vänner=) Mycket trevligt!


Berättade även i Feb. för våra föräldrar om gravdiditeten då jag svimmade och vart på sjukhus!
Belv mycket glada reaktioner=) Fick även åka in akut och göra ultraljud!!
Här va Melvin 2.4 cm lång=) hihi

Mars: Avslöjade för kompisar om graviditeten med en bebis tröja på stor fest=)


April: Första riktigta ultraljudet, såå häftigt, nu blev det mer verklighet för både mig och Macke=)

Överrasknings middag på Stäket i Lund för Macke på hans 25 års dag, med familjer o vänner!


Maj: Reunions fest för Bollerup=) Skit kul=)


Juni: Midsommarfest hos Alexandra i L. Svedala!


Bröllop mellan min kusin Jenny och hennes Fredrik


Juli: 25 års fest för macke och Anders


Gotland med Andreas och Lis


Morfar åkte in på sjukhus pga en stor hjärnblödning den 23 och avled senare den 30!
Älskar dig, och saknar sig mycket Världens Bästa Morfar


Ultraljud nr 2


Augusti:
Min födelsedag!

Begravning för älskade morfar! Usch vilken tung dag det va!!


September: Där hände mycket i september men jag kan ju bara tänka på en sak=)
Melvin kom till världen efter en dag med värkar!
18.38 27 sept. tittade han ut=) Så underbart!
Läs förlossningsberättselse under kategori Förlossningsberättelse=)


Oktober: Livet rullar på o man hafr kommit in bra i mamma rollen=)
Mycket besök av folk som vill se vårt lilla under!


November: Bowling med Mackes familj på fars dag!


December: Melvin va stjätnegosse=)

Julafton=)


Nyår hos henke och Sofie i Hurva=)

Melvin slängde av sig västen!

och sedan oxå slipsen=) å de va såå skönt!

Nu orkar jag inte skriva mer=)

Kul om ni läsare hade kommenterat nått.... har 50 läsdare varjwe dag men 0 kommentarer! hmm ;o)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin sammanfattning av året, jag ska oxå försöka göra en :)

Postat av: Lis

Ja, du har verkligen hunnit med mycket det gångna året... Om jag ska fylla i varje månad så blir det stora hål... Men detta kommer nog bli lättare att sammanfatta, har jag en känsla av... =)

2010-01-02 @ 13:48:16
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Diana

Gott nytt år Ida! =)

2010-01-02 @ 13:57:50
Postat av: Diana - [hobbyfotograf]

Trevligt med en resumé! Ska jag med göra för jag har startat upp bloggen igen :).

2010-01-02 @ 14:05:11
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Sara Brodde

Jättefin års sammanfattning! Så söt liten pojke du fått till världen! Lycka till! Kram på er!

2010-01-05 @ 20:13:46
Postat av: Anna

Hehe var ett tag sen.. Grattis till den lille, vad roligt för er! Hoppas allt är bra=) Hälsn. "Maggan"

2010-01-06 @ 11:37:38
URL: http://stallion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback