Baka Baka Baka

Oj vad ungen o matberederan går varm här hemma !

Nu bakas det en massa till dopet!

Har bakat 2 satser kanelsnäckor = 1 sats kvar
Dubbel sats hallongrottor = en dubbel sats till!
Funderar på havreflarn eller liknande?! Någon som hjar bra tips på en "lätt" liten kaka!??

Nu har jag orecis ätit en cecar sallad! Gott faktiskt!!
Har ju mitt nyårslöfte jag ska lyckas med detta året!
12 kilo ska bort från min lönnfeta kropp!
Dock har jag ju lite problem hur jag ska göra med träningen...
Kan ju inte lämna Melvin för han bara skriker o skriker... = vill inte ta flaska!
Fast när jag e hemma tar han flaska jätte fint!
Detta betyder ju att jag kan ju inte sticka iväg några timmar för att träna!
Eller jo visst kan jag det men inte så schysst mot Macke som får sitta här hemma med en skrikande bebis...
Vill ju komma igång på allvar nu=)

Macke e fortfarande ute o saltar/kör snö!
Han gick upp 3 inatt!
Vi skulle egentligen sticka till Nova idag men han e nog grymt trött n'r han kommer hem!
Så jag ska nog sticka dit med Bamse istället=)

Nej nu vill min bebis ha lite tutte=)

Kommentarer
Postat av: Diana

Ska bli kul att gå på dop :)

Postat av: Diana

föresten, nu är jag lite bättre med design på bloggen ifall du vill ha den lite bättre... :)

2010-01-06 @ 23:11:31
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback