Dop!

Igår hölls dopet för min son!
Melvin Kalle Marcus Jönsson=)
Långt namn!! hehe!!

Melvin va jätte snäll i kyrkan!=)
Börja gnälla lite när prästen tog honom, då tänka jag bara NEEEEEJ nu drar helvetet lös, menhan blev tyst o lugn hos mobror Marcus sen=)

Här kommer lite bilder!!


Melvins gusföräldrar Marcus och Monica (Min bror med sambo)


Mmmm mobrors finger är gott=)

Allihopa från dopet!
Idé från prästen att alla skulle gå fram!
Alla tyckte väl inte de va skit kul , men endå roligt att ha för oss!=)


Med båda morbrödrarna


Melvin somna gott hos mig efter dopet =)



Kostymen på såklart=)

Fina tårtan=)

En del av presenterna =)

O massa fler presenter! hehe!!
Nu ska jag mysa med gossen!

Tack alla för att ni ville komma och för alla fina presenter=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder, tack för igår!

2010-01-18 @ 10:12:18
Postat av: Ida o Melvin

Tack själv?!

Postat av: Diana I Foto & mammalivet

Vår lilla teddybjörn inte med! För jäkligt haha :) Jätte fina presenter han fick :)

2010-01-18 @ 12:15:50
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Lis

Tack för att vi fick komma! Jättefina bilderna blev. :) inga dubbletter? Av något han fick? Kram

2010-01-18 @ 13:08:11
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback