Skrivkramp!

Har dom senaste dagarna inte haft så jätte stor lust att skriva!!
Blir ju så ibland!

Idag har jag i alla fall varit en runda på Nova o handlat present till Kornelia (svågerns barn)!
Ikväll ska jag göra fläskfile med potatisgratäng och stekt svamp!
Fredagsmys ju=)

Senare ska vi kanske köra till Micke o Karolin oxå! Får se sen!
Melvin vill ju träffa sin lille kusin=)

Jag har fått alla fotona sen Melvin blev fotad av Diana! Men jag har lagt ut alla på facebook så kolla in dom där!!
Blev i alla fall jätte nöjd=)

Igår va mina två gamla arbetskamrater här! Mycket trevligt
Fika på hemmagjord jordgubbspaj med vanlijvips! Det blev en massa snack!

I helgen blir det jakt för Mackes del Jag ska upp till Hbg med min bror, vi ska gå en liten shoppingrunda och även in om o hälsa på hans svärföräldrar!! Ska bli mysigt!!

Nej nu ska jag plocka undan lite så här e fint nu när det snart e fredagskväll o allt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback